فرماندار فهرج مشکل قاچاق سوخت و انسان را از مشکلات قضایی فهرج ذکر کرد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آیین تکریم و معارفه رییس دادگاه عمومی این شهرستان گفت: ما در حوزه قضایی فهرج رضایت نسبی رو به بالایی را شاهد هستیم که این مهم مرهون زحمات و تلاش‌های مجموعه قضایی است.

او از قاچاق انسان و سوخت بعنوان یکی از مسائل و مشکلات در این شهرستان ذکر کرد و خواستار حمایت‌های بیشتر دستگاه قضا در این رابطه شد.

رییس شورای تامین فهرج با تاکید بر اختصاص نیروی قضایی و اداری بیشتر به دادگاه عمومی فهرج و نیز ایجاد دفتر آموزشی بمنظور تبیین مسائل حقوقی و کیفری برای مردم شد.

سعیدنیا بر استفاده از پتانسیل سران طوائف و ریش سفیدان تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت این عزیزان میتواند در راستای کاهش و پیشگیری از جرائم کمک شایانی را به رییس جدید حوزه قضایی داشته باشد.

حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج نیز در این مراسم گفت: حقیقتا کار قضا سخت‌ترین و حساس‌ترین کار است.

او  با اشاره به اتفاقات اخیر کشور بر دشمن شناسی و بصیرت افزایی تاکید کرد و افزود: اولین درخواست ما از قوه قضاییه برخورد و در نظر گرفتن اشد مجازات برای کسانی است که امنیت کشور را به مخاطره انداخته و اموال عمومی و خصوصی را تخریب کردند.

آقاملایی ادامه داد: همچنین از این قوه تقاضا داریم با افرادی که به اسم سلبریتی در فضای مجازی آب به آسیاب دشمن ریختند و تحریک کننده بودند برخورد داشته باشد.

امام جمعه فهرج خطاب به برخی سلبریتی‌ها گفت: شما نمک خوردید و نمکدان شکستید؛ شما را جمهوری اسلامی ایران به اینجا رساند، امروز در دبی و انگلیس گردن کلفت کردید و آروغ روشنفکری برای ملت ایران میزنید؟

برچسب ها: امنیت ، سلبریتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار