معاون فنی شهرداری گرگان گفت: اجرای طرح پیاده راه در مرکز شهر گرگان در فاصله چهاراه میدان تا میدان شهرداری نیازمند اعتبار ملی است.

شاکری گفت: طرح پیاده راه از چهاراه میدان به سمت میدان شهرداری گرگان در سال ۹۹ تصویب شده است و اجرای کامل آن هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون فنی شهرداری گرگان گفت: این اعتبار برای اقداماتی نظیر کف سازی، جداره سازی، تعیین محور موازی برای جایگزین کردن ترافیک در نظر گرفته شده است.

شاکری ادامه داد: بودجه شهرداری گرگان حدود هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که از این مقدار ۸۰۰ میلیارد تومان مربوط به بودجه عمرانی برای کار‌های روزانه نظیر آسفالت و جدول سازی در سطح شهر می‌شود.

او افزود: برای تامین اعتبار این طرح با مشکل مواجه هستیم و باید از منابع ملی استفاده کنیم و محقق شدن این امر کمک نمایندگان مجلس را می‌طلبد.

شاکری گفت: بافت تاریخی گرگان حدود ۱۶۷ هکتار وسعت دارد و تاکنون اقداماتی نظیر کف سازی در قسمت‌های پاسرو و نعلبندان انجام شده است.

او افزود: برای اجرای طرح‌های نظیر پیاده راه با مشکلات سد معبر دستفروشان مواجه می‌شویم همان طور که در ۱۵ متری پاسرو با این مشکل مواجه شده ایم و نتوانستیم برنامه‌های مربوط به این خیابان را پیاده سازی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار