بهمن امیریمقدم استاندار کرمانشاه گفت : مرکز سامد به درخواستهای مردم که در قالب نامه، تماس و یا از طریق سامانه ۱۱۱ ارائه میشود؛ به شکل مناسبی رسیدگی میکنند.
وی افزود: در سفر رئیس جمهور بیش از ۱۷۳ هزار درخواست از طرف مردم ارائه شد که تمامی آنها متناسب با موضوع مطرح شده به دستگاههای اجرایی ارجاع شده است.
مدیر ارشد استان ادامه داد: این درخواستها که اغلب برای دریافت وام، شغل و یا مساعدت مالی هستند، توسط بازرسی استانداری تفکیک شده و برای دستگاههای اجرایی ارسال شده و آنها هم موظف هستند بر اساس دستورالعملهای ابلاغی، اقدام کنند.
وی بیان کرد: به هر شهروند یک کد پیگیری داده شده که از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ میتواند آخرین وضعیت آن را پیگیری کند.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: کارشناسان مجموعه سامد تاکنون بیش از ۷۵ هزار دقیقه مکالمه با مردم، برای پیگیری درخواستهای آنها داشته اند که جای تقدیر بسیار دارد.
وی ادامه داد: به طور متوسط روزانه ۱۵۰ نفر به این مرکز مراجعه میکنند و کارشناسان این مجموعه با صبوری و متانت پاسخگوی این مراجعات و همچنین حجم بالایی از تلفن شهروندان هستند.
امیری مقدم از برگزاری نشست هماهنگی با مدیران بانکها برای پرداخت سریعتر وامها خبر داد و گفت: به دلیل حجم بالای درخواستها برای دریافت تسهیلات بانکی، انجام این موارد ممکن است کمی زمان بر باشد، ولی با شتاب مناسبی این درخواستها در حال انجام است .