رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس یارانه‌ای و ۱۰ دستگاه اتوبوس رایگان از سوی دولت به ناوگان حمل و نقل این شهر افزوده می شود.

مصطفی حیدری با اشاره به دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار داشت: ۲۰ درصد اعتبار مورد نیاز برای افزودن این تعداد اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری شهرکرد از سوی شهرداری تخصیص می‌یابد و ۸۰ درصد دیگر را دولت تامین می‌کند.

وی افزود: وزارت کشور با تخصیص شش دستگاه اتوبوس به شهرکرد موافقت کرد که حدود هفت میلیارد و ۲۰۰ تومان بابت این دستگاه‌ها واریز شد و تا پایان مهرماه به ناوگان شهری اضافه می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: حدود ۲۴ میلیارد تومان اعتبار نیز تامین شده است که به محض اخذ مجوز وزارت کشور برای تحویل ۱۴ اتوبوس دیگر واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اعتبار از طریق بودجه شهرداری تامین شده است، گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس رایگان نیز در سفر رئیس جمهور به شهرکرد تخصیص یافت که در این سفر پیگیری شد.

حیدری با بیان اینکه با اقداماتی که در دستور کار شورای ششم شهرکرد قرار گرفته است و امکانات حوزه حمل و نقل عمومی برای شهروندان به حد قابل قبولی خواهد رسید، ادامه داد: با تامین این ۳۰ دستگاه اتوبوس، ناوگان شهری شهرکرد مجهز می شود و یک تحول جدی در ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۰۸:۱۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
اتوبوسهای برقی و گازی در شهرهای استان هم بکارگیری شوند و افزایش یابند
آخرین اخبار