تعطیلی بیمارستان شهید آیت الله اشرفی اصفهانی زیر سایه بی مهری

بیماران بیمارستان شهید آیت الله اشرفی اصفهانی شهر تهران از تعطیلی این بیمارستان گلایه کردند.

بیمارستان شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در محله مولوی شهر تهران واقع شده است. مدتی است که این بیمارستان به بهانه فرسوده بودن تعطیل شده و بیماران را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است. با توجه به اینکه احداث بیمارستان‌ها در هر شهری به ویژه در کلانشهر‌ها ضروری به نظر می‌رسد، اما شهروندان برای درمان با مشکلاتی مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این معضل شد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام امیدوارم فکری به حال بیمارستان شهید آیت الله اشرفی اصفهانی شود که به دلیل فرسوده بودن تعصیل شده است. در حالی که این بیمارستان دیوار‌های محکمی دارد، اما به بهانه فرسوده بودن تعطیل شده و بیماران را پذیرش نمی‌کند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حالا
۲۰:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
باادب ونزاکت ازتون میخوام این بیمارستان دوباره بازکنید،
Iran (Islamic Republic of)
ماهان98
۱۲:۲۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۱
سلام و درود. با احترام باستحضار میرساند بیمارستان فوق بدون هیچگونه بررسی سازه توسط نهادهای ذیربط و تنها به دلیل اینکه در بافت تجاری قرار دارد بدون توجه به نیاز منطقه تعطیل گردیده است. با توجه به اینکه بنا نمودن یک بیمارستان زیر بنای لازم و ساختار خود را طلب می کند و هزینه های هنگفتی را لازم دارد، تعطیل کردن این بیمارستان هیچگونه توجیه علمی ندارد، لازم به ذکر است در تهران بیمارستانهای دیگری که از لحاظ ساختاری بسیار فرسوده تر از اینجا بوده اند بازسازی گردیده اند مثل بهارلو در میدان راه آهن، طرفه بهارستان، سینا در حسن آباد و...
آخرین اخبار