مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت:برای نخستین بار مدیریت ناژوان، با محوریت معرفی مراکز گردشگری خود در نمایشگاه تخصصی گردشگری اصفهان حضور یافت.

مهدی قائلی گفت: برای نخستین بار مدیریت ناژوان، با محوریت معرفی مراکز گردشگری خود در نمایشگاه تخصصی گردشگری اصفهان حضور یافت.

او با بیان اینکه مراکز گردشگری باغ پرندگان، آکواریوم ناژوان، باغ خزندگان و موزه صدف‌ها در این نمایشگاه به معرفی مرکز خود پرداختند، ادامه داد: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی، گردشگری و هتل‌داری اصفهان، امسال پس از سه سال وقفه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر اصفهان واقع در کمربندی شرق برگزار شد که غرفه ناژوان در سالن B به شماره ۱۱۶ میزبان علاقه‌مندان به حوزه گردشگری بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: در طراحی غرفه مدیریت ناژوان سعی شد با بهره‌گیری از المان‌های طبیعی و چوبی به ماهیت جنگلی این مجموعه توجه شود و از نظر کارشناسان و شهروندان، این امر به خوبی محقق شده است.

او با اشاره به مغفول ماندن بسیاری از ظرفیت‌های ناژوان، گفت: در نظر داریم تا در نمایشگاه‌های گردشگری استان‌های دیگر از جمله شیراز و تهران که تا پایان سال و سال آینده برگزار می‌شود، حضور فعالی داشته باشیم.

نمایشگاه تخصصی گردشگری از هفتم تا یازدهم مهرماه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ پذیرای شهروندان و متخصصان حوزه‌های گردشگری بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.