رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی مهاباد گفت: برای تأمین آرد مورد نیاز نانوایان، ۶۰ تن آرد ترمیمی تحویل اداره غله این شهرستان شده است.

خدر مازوجی رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی مهاباد افزود: مهر ماه امسال ۶۰ تن آرد ترمیمی تحویل اداره غله شده که بیشتر این سهمیه به روستا‌ها اختصاص یافته است.

مازوجی با بیان اینکه هم اکنون در مهاباد ۳۲۶ واحد نانوایی و خبازی مشغول فعال هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار، چهار واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر هستند.

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی مهاباد همچنین به تعداد واحد‌های نانوایی فعال روستا‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: در بخش روستایی نیز ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و ۲ واحد نان لواش سنتی آزادپز مشغول به فعالیت هستند.

مازوجی با تایید مشکل تهیه نان در مهاباد افزود: برای تامین نان مورد نیاز در این ایام ۱۶ واحد نانوایی علاوه بر نوبت صبح، در نوبت عصر نیز فعالیت خواهند کرد و نان تولید شده خود را در چند فروشگاه در داخل شهر و به صورت بسته بندی عرضه می‌کنند تا شهروندان به نان دسترسی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.