نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت سازمان اوقاف و امور خیریه، زمین مورد نیاز مسکن ملی در آیسک تأمین شد.

حجت الاسلام نصیرایی در نشست با اعضای شورای اسلامی و شهردار آیسک گفت: تهیه زمین یکی از دغدغه‌های اصلی مردم، شورای شهر و مسئولان شهر آیسک بود که به سرانجام رسید.

او افزود: رسیدگی خوبی به راه‌های شهرستان سرایان شروع شده و شاهد تحولات چشمگیری هستیم و طرح‌های بزرگی در حوزه راه‌های شریانی، بین شهری و روستایی در حال انجام است و با پیگیری تأمین اعتبار و تهاتر با پیمانکاران، امسال دوبانده شدن محور فردوس به آیسک و سرایان تا سه راهی روم در حوزه شهرستان سرایان با جدیت دنبال می‌شود و سهم شهرستان سرایان از پیشنهاد تهاتر زمین حدود۱۵۰میلیارد تومان است.

حجت الاسلام نصیرایی در خصوص تأمین قیر رایگان برای آسفالت معابر در شهر‌ها وروستا‌ها نیز گفت: به برکت گفتمان انقلابی و اقدام جهادی امروز شاهد انقلابی در عمران شهری و روستایی و راهسازی در جای جای کشور هستیم.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی تأمین زیر ساخت‌های ناحیه صنعتی آیسک را کمک به اقتصاد منطقه و شهرستان دانست و از پیگیری برای تأمین اعتبار برق رسانی به آن در سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی خبر داد.

او درباره شبانه روزی شدن مرکز جامع سلامت شهری آیسک نیز گفت: پیگیری‌ها انجام شده، ولی به دلیل محدودیت‌ها در مجموعه بهداشت ودرمان کشور به ویژه تأمین پزشک و نیروی انسانی فعلا امکان این مهم وجود ندارد.

حجت الاسلام نصیرایی همچنین درخصوص پیگیری گلایه کشاورزان از افزایش قیمت کود‌های شیمیایی، اختصاص وام مسکن روستایی به متقاضیان شهر‌های کوچک قول مساعد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.