مرزبان گلستانی پس از تحمل ۲ ماه مجروحیت به شهادت رسید

فرمانده مرزبانی گلستان گفت: مرزبان گلستانی پس از تحمل ۲ ماه مجروحیت به شهادت رسید.

سرهنگ ستاد احمد رضا حاتمی گفت:  استوار دوم وظیفه «امیرحسین خالص‌خمر» از اهالی استان گلستان که مرداد امسال حین پایش مرزی مجروح شده بود با وجود تلاش کادر درمان پس از ۲ ماه تحمل جراحات به درجه رفیع شهادت رسید.

او افزود: شهید امیرحسین خالص‌خمر از مرزبانان وظیفه‌شناس گلستانی حاضر در استان سیستان و بلوچستان بود که در تاریخ سه مرداد امسال حین کنترل و مراقبت از مرز مجروح شد.

سرهنگ حاتمی ادامه داد: این سرباز وظیفه‌شناس گلستانی پس از مجروحیت  پس از ۷۲ روز بستری در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) فراجا در روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی استان گلستان با تبریک و تسلیت شهادت استوار دوم شهید «امیر حسین خالص خمر» به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده گرامی شهید و امت شهید پرور استان گلستان گفت: خدمت به مردم افتخاری عظیم برای کارکنان فراجا بوده و شهادت در این راه سند افتخاری در پیشگاه خداوند و اهل بیت (ع) است.

او افزود: امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا رقم خورده  و با وجود رشادت‌های این شهیدان است که امروز در آسایش و آرامش زندگی می‌کنیم.

او گفت: پیکر شهید خالص خمر فردا شنبه مورخه ۱۶ مهرساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل ستاد انتظامی شهرستان کلاله به سمت گلزار شهدا تشییع می‌شود.

چندی پیش، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا با حضور در بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج)، قبل از شهادت امیرحسین خالص خمر از نزدیک جویای احوال وی شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.