مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا مطرح کرد؛

لزوم حضور پرقدرت رسانه در دفاع از انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: رسانه هویت نظام است و باید در بحران‌های اجتماعی و سیاسی پرقدرت ظاهر شود و از انقلاب اسلامی دفاع کند.

حجت الاسلام سرایی در مراسم جشن آغاز امامت و ولایت حضرت قائم (عج) در مسجد بلال صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: صداوسیما رسالت خود را می‌داند و عمل می‌کند اما تلاش‌ها هم به اقتضای زمان باید بیشتر شود.

وی با اشاره به ناهنجاری‌های اخیر در جامعه گفت: اگر دانشگاه به حال خود رها شود و در جای دیگر صحبت از حجاب و عفاف باشد، معلوم است دانشجویی در تراز انقلاب تربیت نخواهد شد. اگر قصوری هست از جانب همه مسئولان است.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: جوانان و نوجوانان ما همچون دهه ۶۰ مظلومانه و با گمنامی در حال حراست از انقلاب و نظام هستند. اما در سوی دیگر عده‌ای در تریبون‌های نظام هر چه می‌خواهند می‌گویند و هزینه آن را باید نظام پرداخت کند. مردم هم سخن خود را در تریبون‌های بیگانگان بگویند و دوباره همه متضرر شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: آمریکا و هم پیمانانش با تمام قدرت به میدان آمده اند، اما این بار اول ما که نیست. انقلاب هم در اوج قدرت استکبار پیروز شد. چرا نتوانیم امروز از آن مراقبت کنیم؟

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم گفت: در فضای غبار آلود امروز، همه تجزیه طلبان، سلطنت طلبان، معاندان با انواع شبکه‌های های ماهواره‌ای و تبلیغات گسترده به میدان آمده اند. عملیات جنگ روانی در حال اجرا است، ولی باید بدانیم که اگر دشمن از جایی نفوذ کند به هیچ کس رحم نخواهد کرد و بلکه دنبال منافع خود است.

آقای صفری افزود: همکاران ما با رویکردی منطقی و علمی از نخستین ساعات پای کار بوده اند. تلاش می‌شود هر برنامه‌ای در اتاق فکر مطرح و در خصوص نحوه تولید و پخش آن هم اندیشی شود.

برچسب ها: صدا وسیما ، جنگ روانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.