مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:۱۶ نانوایی در قزوین به علت نصب نکردن تابلو به تعزیرات معرفی شدند.

داود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۶ واحد نانوایی به علت نصب نکردن تابلوی مشخصات برای سیر مراحل قضایی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

نایب فرجی افزود: این واحد‌های نانوایی با وجود خبر و اعلام‌های قبلی مبنی بر الزام به نصب تابلو از این مهم سرپیچی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: استان قزوین یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی دارد که بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان باید تمامی واحد‌های به نصب تابلو اقدام کنند.

نایب فرجی بیان داشت: کار نظارت و بازرسی برای نصب تابلو‌ها برای ۷۲۰ نانوایی در شهرستان قزوین آغاز شده و موارد متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه نصب نکردن تابلو در واحد‌های نانوایی به جریمه نقدی و کسر سهمیه آرد منجر می‌شود، گفت: تمامی واحد‌های نانوایی موظفند نسبت به این اقدام مهم اهتمام داشته و تابلو را در مکانی نصب کنند که در مواقع تعطیل نیز قابل رویت باشد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: شهروندان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مثل نصب نبودن تابلو در جلوی واحد نانوایی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.