در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت به جز شهرستان دهگلان بقیه شهرستان‌های کردستان به رنگ آبی در آمدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها بر اساس موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت‌های ویژه کرونایی و موارد فوتی، شهرستان‌های بانه، بیجار، سروآباد، سقز، سنندج، قروه، کامیاران، دیواندره و مریوان  در وضعیت آبی و شهرستان دهگلان در وضعیت زرد قرار دارد.

دکتر بهرام کندایی افزود: بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور (۱۵ مهرماه جاری)، صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۸ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

او بیان کرد: با توجه به اینکه به جز دهگلان که وضعیت کرونایی زرد دارد بقیه شهرستان‌ها از نظر رنگ بندی کرونا در وضعیت آبی یا عادی قرار گرفته اند بنابراین پیک هفتم کرونا عملا در حال کنترل شدن نهایی است.

دکتر کندایی در توصیه‌ای ابراز داشت: از هم استانی‌های عزیز و مخصوصا مردمان خونگرم دهگلانی خواهشمندم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را تا صفر شدن کامل آمار‌های ابتلا به کرونا در استان ادامه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.