مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه مسلح مستقر در تبریز به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی د مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه مسلح مستقر در تبریز با تاکید برا ینکه پلیس حافظ ارزش‌ها است گفت: نیروی انتظامی به عنوان مدافع حریم امنیت جامعه برای حل مشکلات مردم همواره نقش بی بدیل و درخشانی داشته است.

آقای خرّم با اشاره به اینکه پلیس برای اقتدار و عزت و عظمت مردم شبانه روز تلاش می‌کند افزود: مردم قدر این امنیت و از جان گذشتگی این سبز پوشان را می‌دانند و از ایثار و شجاعت پلیس در تمامی صحنه‌ها شاکر هستند.

وی افزود: امروز پلیس در عین اقتدار و رافت اسلامی برای هموطنان در مقابل متجاوزان و متعرضان به مال و ناموس شهروندان با قدرت ایستاده است و این امر در سال‌های گذشته به اثبات رسیده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: پلیس حافظ امنیت و مدافع ملت است و اجازه نخواهد داد امنیت مردم به مخاطره بیفتد.

سردار عبدی با تاکید براینکه تا پای جان برای آرامش و امنیت مردم ایستاده ایم افزود: پلیس سرباز ولایت و خدمتگزار مردم است و با آگاهی و بصیرت و هوشمندی برای ایفای نقش متعهدانه و ایثارگرانه در ماموریت‌ها با تمام توان در راستای دفاع از نظام اسلامی و مردم تلاش خواهد کرد.

در این مراسم ضمن قدردانی از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از کارکنان این نیرو که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده اند تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.