مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: وزارت صمت براساس طرح آمایش سرزمینی به دنبال توسعه و نوسازی صنایع در سطح استان و کشور است.

ایرج حسن‌پور در بازدید از طرح‌های صنعتی استان گفت: براساس اولویت بندی، طرح‌های صنعتی در سطح استان توسعه می‌یابد و ۱۹طرح مهم صنعتی ایجاد و فعال خواهند شد.

وی بیان کرد: از مجموع کل طرح‌های سیستان و بلوچستان برای تعداد یک‌هزار و ۱۴۸ طرح جواز تاسیس صادر شده که مجموع اشتغال مندرج در جواز تاسیس به رقم ۲۳ هزار نفر رسیده است.

همچنین معاون نوسازی و بهره‌برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) نیز در جریان این بازدید گفت: سیستان و بلوچستان از لحاظ بهره‌مندی از بسته سرمایه‌گذاری تعریف شده وزارت صمت در اولویت اول کشور قرار گرفته است.

وی افزود: وزارت صمت به دنبال توسعه فعالیت‌های تولیدی کشور طرح‌های مختلفی تعریف کرده که بوسیله بخش‌های مختلف وابسته به وزارت صمت در سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تصریح کرد: براساس اجرای سیاست دولت سیزدهم به جهت توسعه صنایع در تمامی استانها، سیستان و بلوچستان از لحاظ بهره مندی از بسته سرمایه گذاری تعریف شده وزارت صمت در اولویت اول کشور قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان توسعه زیر ساخت‌ها از جمله آب و برق به توسعه صنعت استان کمک بسزایی خواهد کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار