اصلاح هزار و ۷۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه‌های استان اردبیل

معاون راهداری استان اردبیل گفت: هزار و ۷۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه‌های استان در ۶ ماهه گذشته اصلاح و رفع شده است.

آیدین هاشمی با بیان اینکه بهسازی وارتقای ایمنی راه‌ها از اولویت‌های مهم راهداری است گفت: در مدت یاد شده ۲۴۵ هزار متر از شیب شیروانی راه‌ها در محور‌های اصلی و روستایی توسط راهداران اصلاح شده است.

معاون راهداری استان اردبیل در بازدید از عملیات بهسازی راه روستایی شرفه با اشاره به اینکه در جهت هموارسازی راه‌های روستایی ۷ هزار کیلومتر از حریم راه‌ها در ۶ ماهه گذشته تسطیح شده تصریح کرد:۲۷۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی نیز ایمن سازی شده است.

معاون راهداری استان اردبیل از خط کشی هزار و ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در ۶ ماهه گذشته خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۴۲۴ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز توسط راهداران انسداد شده است.

هاشمی با هدف ملزم کردن رانندگان به رعایت قوانین راهور نصب ۵ هزار و ۳۰۰ عدد تابلو‌های الزامی راه‌ها را در محور‌های مواصلاتی استان یادآور شد و اظهار کرد: ۲ هزار متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی نیز در راه‌های استان تهیه و نصب شده است.

او نگهداری مستمر ۱۸۰ کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل را از وظایف مهم راهداران برشمرد و بیان کرد: در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ۶ هزار عدد دپوی خاکی ایجاد شده است.

معاون راهداری استان اردبیل با بیان اینکه در ۶ ماهه گذشته هزار و ۵۰۰ عدد سرعتکاه پلاستیکی، آسفالتی و مجازی تهیه اصلاح و نصب شده است گفت: در مدت یاد شده ۲ هزار و ۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی در سطح جاده‌های استان نصب و ۵ هزار عدد تابلوی انتظامی اصلاح و مونتاژ شده است.

هاشمی تهیه و نصب ۲۰ عدد چراغ‌های چشمک زن و پلیسی، رنگ آمیزی ۳ هزار عدد از پایه تابلو و علائم، رنگ آمیزی ۱۵۰ عدد از پایه روشنایی چراغ‌های چشمک زن، شستشوی ۱۰۰ هزار عدد از علائم، تعمیر ۳ هزار عدد از گاردریل‌های آسیب دیده، نصب ۳ هزار متر در پرتگاه‌ها و آبرو‌ها و همچنین ارتقای هزار و ۴۰۰ متر نیوجرسی را از دیگر اقدامات راهداران در ۶ ماهه گذشته عنوان کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.