نماینده مدیر کل شرکت گاز در جنوب استان کرمان گفت: پروژه گاز رسانی جبالبارز بدون توقف ادامه خواهد داشت.

در جلسه مشترک شهردار جبالبارز و نماینده مدیر کل شرکت گاز در جنوب استان کرمان، روند عملیات گازرسانی به جبالبارز مورد بررسی قرار گرفت.
 
مهدی صباحی، شهردار جبالبارز دغدغه شهروندان را مبنی بر طولانی شدن اجرای پروژه و همچنین بلاتکلیفی پیمانکار نصب انشعابات مطرح کرد و گفت: با توجه به مشکلات مردم پیرامون تخریب آسفالت و مشکلات موجود در معابر عمومی، خواستار تسریع عملیات لوله گذاری و نصب انشعابات گاز در شهر جبالبارز هستیم.
 
نماینده مدیر کل شرکت گاز در جنوب استان کرمان نیز در این جلسه گفت: برنامه ریزی این شرکت به شکلی صورت گرفته که حتی یک روز در روند اجرای پروژه فاصله نخواهد افتاد و تا زمان اتمام عملیات لوله گذاری، قطعا پیمانکار نصب انشعابات مشخص خواهد شد و پروژه بدون توقف ادامه خواهد یافت.
 
در این جلسه که با حضور محمدرضا سعیدی ،شهردار اسبق جبالبارز تشکیل شد، مشکلات پیمانکار گاز نیز مورد بررسی قرار گرفت و طرفین بر حل مشکلات پیش آمده بر پایه تعامل و همکاری مشترک تاکید کردند.
 
همچنین در این نشست مقرر شد برای تسریع در عملیات اجرایی زیرساخت های بهره مندی مردم از نعمت گاز، طی چند روز آینده بازدید میدانی نماینده مدیر کل شرکت گاز در جنوب استان، از روند عملیات گاز رسانی در جبالبارز انجام شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار