نماینده ولی فقیه در خوزستان از تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و جریانات اخیر تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته فراجا، گفت: مجموعه انتظامی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با تلاش شبانه‌روزی در ۲ مرز شلمچه و چذابه و از چند محور ورودی به استان تا خروج از خاک کشور زائران را همراهی کردند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان می گوید: امسال در راهپیمایی اربعین حسینی صحنه‌های بسیار زیبای از تلاش شبانه‌روزی کارکنان فراجا مشاهده کردیم و فقط در کمتر از ساعتی چندین هزار زائر بدون معطلی وارد خاک کشور عراق می‌شدند که حاصل تمهیدات مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها بود.

به گفته او آن کسی که به دنبال هر مسئله‌ای است باید متوجه شود که تا امنیت نباشد هرگز چیزی اتفاق نمی‌افتد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد گفت: بعضی‌ها مسئله حجاب و یا فرد را مستمسک خود قرار می‌دهند در حالی که برابر گزارشات مستند در کشور امریکا از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ بیش از ۴ هزار دختر و خانم بی‌گناه را دستبند زدند و کشتند، ولی چون رسانه دست آن‌هاست آب از آب تکار نخورد.

وی افزود: یک نفر اینجا بر اثر بیماری فوت می‌کند و دوربین‌ها ماجرا را به وضوح نشان می‌هند، ولی اینگونه جوسازی می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه مجموعه انتظامی با اقتدار وارد شده و وظیفه و تکلیف در ایجاد امنیت دارد، عنوان داشت: یقیناً تعدادی ناآگاه به مجموعه انتظامی حمله می‌کنند که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حمله به امنیت کشور می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.