مخلص الائمه گفت: امسال سال شتاب و سرعت در اتمام یا تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در همایش روز ملی روستا و عشایر در فراهان گفت: امسال سال شتاب و سرعت در اتمام یا تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، این سیاست دولت است و اولویت اول دولت تکمیل طرح‌های نیمه تمام است و رشد قابل توجهی را در ارتقای وضعیت طرح‌های هادی خواهیم دید.

مخلص الائمه افزود: از جمله اقدامات مهمی که در دولت سیزدهم شکل گرفته و در حال انجام است احیای جهاد سازندگی است، شورای عالی جهاد سازندگی شکل گرفته است و اعضای آن منصوب شده اند.

او اضافه کرد: به این ترتیب عملیات جهادی در کشور مجددا شتاب قابل توجهی پیدا خواهد کرد تا بتوانیم گروه‌های جهادی و مجموعه فعالان این عرصه را در یک سازماندهی جدید و پر قدرت در خدمت مردم قرار دهیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: جهاد سازندگی به عنوان یکی از ثمرات پر برکت انقلاب اسلامی است که انحلال آن یکی از اشتباهات ساختاری نظام اداری بوده است، اما سیاست دولت سیزدهم بر احیای جهاد سازندگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
با سلام لطفا در مورد بهسازی و از رده خارج کردن دیگ های فرسوده و آلاینده کارخانه تولید آلومینیوم سازی ایران ( ایرالکو) گزارش تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
با سلام . بسیاری از نقاط کنارگذر شمالی اراک شانه خاکی مناسب ندارد و نبود نور کافی و روشنایی در طول مسیر از دیگر نقایصی است که موجب افزایش حوادث رانندگی در آن شده‌است. کنارگذر شمالی اراک باید هرچه سریعتر به یک مسیر چهار خطه تبدیل شود تا حوادث رانندگی در این جاده کاهش یابد.