استاندار بوشهر گفت: خط مقدم دشمن آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها هستند، باید به کمک این نهاد‌ها رفت چون دشمن بین ما و فرزندانمان یارگیری کرده است.

احمد محمدی‌زاده در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: امروز دشمن در قالب جنگی ترکیبی و همه درس‌هایی که از اول انقلاب تاکنون از هجمه‌های مختلف خود علیه انقلاب اسلامی گرفته وارد عمل شده است.

وی بیان کرد که دشمن در ۴۴ سال گذشته از جنگ‌های امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی تحمیل کرده به ملت ایران درس‌ها گرفته و با این تجربه تصور می‌کند می‌تواند با عملیات مشترک ترکیبی به این ملت آسیب بزند.

استاندار بوشهذ با بیان اینکه در این شرایط نباید خیلی احساس آرامش داشته باشیم عنوان کرد که امروز باید اقتدار انقلاب اسلامی دغدغه همه دلسوزان نظام باشد، چون جبهه کفر و نفاق آمده تا یک عملیات ترکیبی در حوزه اجتماعی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی برای ضربه زدن به نظام ایجاد کند.

محمدی‌زاده باتأکید بر اینکه باید دشمن را در پله نخست متوقف کرد بیان کرد که امروز ما با توطئه بزرگ دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی روبرو هستیم و همه دلسوزان این نظام باید برای مقابله با دشمن پای کار انقلاب باشند.

او گفت: در زمان حاضر کار در ۲ حوزه سیاسی و امنیتی از سوی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی، سپاه، بسیج و اطلاعات مدیریت می‌شود و بخش دیگر نیز بخش رسانه‌ای، فضای مجازی و انجام کار فرهنگی است که باید با دقت برای مدیریت این حوزه برنامه‌ریزی کرد.

استاندار بوشهر تأکید کرد که خط مقدم تهاجم امروز دشمن در این عملیات آموزش و پرورش شامل دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها هستند که باید به کمک این نهاد‌ها رفت، چون دشمن بین ما و فرزندانمان یارگیری کرده است.

محمدی‌زاده باتأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه تعالی بصیرت سیاسی در دانشگاه‌ها گفت: برای اینکه فرزندانمان در لشکر دشمن قرار نگیرند باید با یک برنامه‌ریزی مناسب به میان دانش‌آموزان و دانشجویان برویم و با آن‌ها صحبت و حرف‌های آن‌ها را بشنویم.

او عنوان کرد که امروز کمک به دانشگاه‌ها به خصوص در حوزه‌های دانشجویی و خوابگاه‌ها و آموزش و پرورش در بخش دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها ضروری است و باید انجام شود.

استاندار بوشهر تأکید کرد که همچنین شکل‌گیری اجتماعات بزرگی از دانش‌آموزان و دانشجویان و استفاده از سخنرانان که به مسائل اشراف دارند و می‌توانند به سوال‌ها و ابهامات جوانان و نوجوانان پاسخ دهند استفاده شود.

محمدی‌زاده باتأکید بر ضرورت برپایی کارگاه‌های توجیه و بصیرت‌افزایی بیان کرد که در این مقطع حساس هیچ کسی نباید نسبت به آینده انقلاب بی تفاوت باشد بلکه باید با شناخت دقیق با وحدت و همدلی بتوانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم و پس از آن باید علیه دشمن عملیات کرد.

او عنوان کرد که اگر با روحیه وحدت و همدلی پیش برویم به طور یقین برنده اصلی این نبرد، انقلاب اسلامی و بازنده نیز دشمن خواهد بود.

به گفته استاندار بوشهر، دشمن طی ۴۴ سال گذشته در مقاطع مختلف توطئه‌های متفاوتی علیه انقلاب اسلامی طرح‌ریزی کرده است به نحوی که در سال‌های اول انقلاب با هدف ایجاد بحران امنیتی و در نهایت تجزیه، کشور را درگیر توطئه‌های امنیتی کردند.

محمدی‌زاده بیان کرد که در همان زمان بود که گروهک منافقین و ضد انقلاب در کشور گسترش یافت و اقدامات امنیتی با حمایت سرویس‌های جاسوسی غرب، آمریکا و اروپا علیه انقلاب شکل گرفت که این توطئه بزرگ با رهبری امام راحل با پذیرش هزینه‌هایی جمع شد.

او می‌گوید: پس از آن جنگ تحمیلی به مدت ۸ سال علیه کشور شکل گرفت و توانستیم این حادثه و تهدید بزرگ را تبدیل به فرصت و دشمن را به زانو در آوریم پس از آن شبیخون فرهنگی را آغاز کردند توطئه‌ای که رهبر معظم انقلاب بار‌ها نسبت به آن هشدار داده بودند.

استاندار بوشهر گفت: ما در زمینه شبیخون فرهنگی دچار معضل بزرگ فرهنگی شده بودیم که البته برخی از این آسیب‌هایی که امروز با آن روبه‌رو هستیم نتیجه موفقیت دشمن در این عرصه است.

محمدی‌زاده می‌گوید: هنوز این موضوع تمام نشده بود که دشمن جنگ اقتصادی که رهبر معظم انقلاب بار‌ها به طور واضح و روشن به آن اشاره داشتند را با اعمال تحریم‌ها بر ملت ایران تحمیل کرد که امروز توانسته‌ایم در جنگ اقتصادی راهکار‌ها را یافته و کشور روی دور کار اقتصادی افتاده و تحولات خوب اقتصادی در همین مدت کوتاه یکساله دولت انقلابی شکل گرفته و صنعت، کارگاه‌های عمرانی و شرکت‌های دانش بنیان فعال شده و اتفاقات امیدوارکننده‌ای رخ داده است.

او ادامه داد که امروز با تلاش صورت گرفته امید به استقلال اقتصادی در چهره و ذهن کسانی که با اقتصاد درگیر هستند به وضوح دیده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.