امدادرسانی هلال احمر به ۹۸۰ حادثه دیده در استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:در۶ ماه گذشته از امسال نجاتگران جمعیت هلال احمربه۹۸۰حادثه دیده متأثرازسوانح جاده‌ای وغیره امداد رسانی کردند.

سید قاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  در۶ ماه نخست امسال ۴۰۹ حادثه در استان زنجان اتفاق افتاده که از این تعداد بیشترین مورد مربوط به سوانح جاده ای با ۳۳۵ مورد ثبت شده است.

او افزود: در ۴۰۹ حادثه اتفاق افتاده، ۲ هزار و ۶۵۸ نفر آسیب دیده، ۸۸۰ نفر مصدوم و ۵۹ نفر نیز در صحنه حادثه و یا حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۴۶ نفر از مصدومان توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل ، ۴۳ نفر به صورت سرپایی درمان و به ۴۷ نفر نیز اسکان داده شده است.

موسوی گفت: در این امدادرسانی‌ها ۷۵۹ تیم عملیاتی با ۲ هزار و ۵۶ نفر نجاتگر خدمات امدادی را شبانه روزی برای هموطنان متأثر از حوادث ارائه داده اند.

او ادامه داد: برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان در ۴۰۹ حادثه استان زنجان ۳۲۸ دستگاه خودروی نجات، ۳۷۰ دستگاه آمبولانس و ۲۹ خودروی کمک دار به کارگیری شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در مسیر‌های ارتباطی این استان برای ارائه خدمات امدادی شبانه روزی فعالیت دارند.

موسوی از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.