معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: ایران در حوزه افزایش ترانزیت و ظرفیت‌های باری، مسافری تا سه و۴سال آینده شاهد تحول جدی خواهد بود.

محمدی بخش گفت:  یک تیم از سازمان ایکائو که شامل افراد متخصص برای بررسی موشکافانه در تمامی بخش ها  بعد از سال ۲۰۱۰ در شهریور ماه امسال وارد کشور شده و بعد از بررسی دو هفته ای توانسته ایم نمره بسیار خوب و قبولی را دریافت کنیم.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور در حوزه حضور ایران در ایکائو هم توانسته ایم یک برنامه ۱۰ ساله در حوزه برنامه ریزی ها را ارائه کرده ایم‌.

او می گوید: در حوزه پروازهای اربعین با رایزنی های صورت گرفته ما توانستیم با رایزنی های صورت گرفته تعداد پرواز ها را در دو هفته به ۲هزار و۸۴ پرواز رسانده ایم و تعداد جابه جایی مسافران را به ۲۵۷هزار ۸۷ مسافر را در اربعین جابه جا کرده ایم.

محمدی بخش گفت:  ایران سخت ترین تحریم در ورود  قطعات داریم  که این موضوع را ایکائو در قالب  نامه ارائه کرده ایم 

او درباره  اجلاس  همکاری ترانزیتی بین کشورهای ایران و ۶ کشور همسایه هم گفت: در حوزه ترانزیت بخش بار و مسافر بابد تحول جدی صورت گیرد  ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران باید افزایش یابد و این امر مورد پذیرش کشورها قرار گرفت و  در حوزه حمل ونقل بار و مسافر ظرف سه تا ۴سال آینده  شاهد این تحول خواهیم بود.

او گفت: پیش از این  پروازهای به باکو ایروان تاشکند سمرقند روسیه عشق آباد و آلماتی  و چند کشور کمتر بوده و در آینده نزدیک تعداد پروازهای طرفین را افزایش خواهیم داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار