ورزشکاران محجبه مبلغ اسلام هستند

وزیر ورزش و جوانان گفت: بانوان محجبه در میادین ورزشی مبلغ اسلام هستند‌.

 سید حمید سجادی در مراسم دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار اظهار داشت: ورزشکاران و قهرمانان ارزنده میهن با تقدیم ۵۱۳۵ شهید به نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند می‌توان از نام و آوازه، و از سکو و مدال گذشت.  امروز نیز پهلوانان و قهرمانان نام‌آور، با تاسی از آن قهرمانان حقیقی که پلاکشان، مدالشان بود، پرچم را به اهتزاز در آوردند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بانوان ایرانی همیشه با حجاب خود مبلغ کرامت زنان بودند عنوان کرد: بانوانی که با حجاب زیبنده‌ی اسلامی، مبلّغ کرامت زنان مسلمان بوده و سم پراکنیِ رسانه‌های معاند را در تخفیف مقام والا و جایگاه بالای بانوان، خنثی می کنند.

وی ادامه داد: وقتی می‌گوییم ورزشکاران ما با شهدا و فرهنگ ایثار و فداکاری انس دارند یاد آن قهرمان تداعی می‌شود که در ثانیه‌های آخرِ رقابت در حالی که امیدی به پیروزی ندارد، با یاد کردن از شهیدی گمنام در همان چند ثانیه، پیروزی را از آن خود می‌کند و مدال طلای کشتی خود را نیز به آن شهید عزیز تقدیم می‌دارد و یا قهرمانی که بر چفیه‌ی رزمندگان میهن، سجده‌ی شکر به جا می‌آورد.

سجادی با اشاره به توسل جوستن ورزشکاران از شهدا تأکید کرد: بارها شاهد حضور تیم‌های ملی قبل از اعزام به رقابت‌های بین‌المللی در آستان مقدس خاندان امامت و ولایت و مزار مطهر شهدای گمنام بوده‌ایم که با تمسک و آرامش قلبی و اجر معنوی این زیارت‌ها و توسل‌ها، توانسته‌اند در سخت‌ترین میادین، سرافراز شده و پیروزی را برای سرزمین مقدس‌مان به ارمغان آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار