رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: طی نیمه نخست امسال ۳۵ هزار نفر به پردیس سینمایی مهدوی نیشابور آمده اند.

علیرضا سیدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: با فعالیت تنها پردیس سینمایی نیشابور از ابتدای سال، طی نیمه نخست سال جاری ۳۵ هزار نفر به این سینما آمدند و هنر هشتم در این شهر رونق دوباره گرفت.

او افزود: بر اساس درجه بندی سینما‌های کشور که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داده است پردیس سینمایی مهدوی شهر نیشابور در میان سینما‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی از وضعیت و کیفیت عالی برخوردار است و تاکنون فیلم‌های روز کشور در آن به نمایش درآمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور ادامه داد: در بازه زمانی یاد شده ۳۱ فیلم بلند سینمایی، ۲ فیلم هنر و تجربه و ۲۰ فیلم کوتاه در این مجموعه سینمایی به نمایش در آمده که اقبال عمومی نیشابوری‌های دوستدار فرهنگ و هنر را به همراه داشته است.

سیدآبادی بیان کرد: پردیس سینمایی مهدوی نیشابور دارای چهار سالن مجزا با ۳۸۰ صندلی است و امید است با اقبال خوبی که تاکنون شهروندان هنردوست نیشابوری از خود نشان داده اند شاهد رونق بهتر سینمای این شهر باشیم.

پیش از افتتاح پردیس سینمایی مهدوی، سینما شهر فیروزه به عنوان تنها سینمای نیشابور فعالیت داشت که با اوجگیری کرونا و آغاز محدودیت‌های نمایش و البته سرقت برخی تاسیسات آن از ۲ سال پیش تاکنون تعطیل است.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

۱۰ سینما با ۶۴ سالن و هفت هزار و ۶۰۲ صندلی در استان خراسان رضوی فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.