پیام هفته وحدت اتحاد و هوشیاری در سایه قرآن کریم است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: پیام هفته وحدت این است که با اتحاد و هوشیاری در سایه قرآن کریم مجال تفرقه افکنی بیگانگان و دشمنان را بگیریم.

حجت الاسلام مصطفی باهری گفت: علمای اسلام باید به اصل وحدت توجه کامل و ویژه داشته باشند و منافع وحدت و ضرر‌های اختلاف را بر جامعه تبیین و بازگو کنند.

حجت الاسلام باهری در ادامه بیان کرد: دشمنان اسلام از وحدت مردم شیعه و سنی این استان همیشه نگران و خشمگین بودند و با ایجاد اختلاف و تفرقه در زمان‌های مختلف توطئه‌های مذهبی و قومی راه انداختند که با روشنگری و بصیرت علما، ریش سفیدان و مردم در هیچ یک از این توطئه‌ها موفق نشدند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: وحدت یکی از مهم‌ترین مسائل مورد توجه هر مسلمان آزاده‌ای از صدر اسلام تا کنون است و مسلمانان با حفظ وحدت و یکپارچگی توطئه‌های پلید دشمنان را نقش بر آب کرده و موجبات توسعه و پیشرفت روزافزون ملل اسلامی را فراهم آورند.

وی افزود: وحدت، مهم‌ترین عامل اقتدار امت اسلامی است که اگر مورد توجه قرار نگیرد آسیب‌ها و خطرات بسیار بزرگی اصل اسلام را فرا می‌گیرد، لذا ضرورت وحدت یک مسئله مهم و انکار ناپذیر است و هر مسلمانی باید به اهمیت و ضرورت این مسئله واقف باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: بهترین راه برای رسیدن به وحدت و یکپارچگی عمل به قرآن و سنت پیامبر (ص) است و مسلمانان باید زندگی خود را بر اساس اسلام و قرآن استوار کنند و بدانند که با اتحاد همدلی است که نظام اسلامی استمرار یافته و وفاق و همدلی در تمام حوزه‌ها از طریق وحدت میسر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار