آقای محمد فربد گفت: مباحث مطرح شده علیه برندهای بزرگ لبنی در فضای مجازی واقعیت ندارد، تنها برای تخریب صنعت لبنیات مطرح شده است.
به گفته او، برندهای بزرگ ملی، سرمایه ملی هستند که این شرکت ها جز توسعه خدمات و تولید به چیز دیگری فکر نمی کنند.
فربد می گوید: گرچه برخی افراد ممکن است این مباحث را باور کنند، اما عموم مردم قبول ندارند و از برندهای بزرگ لبنی حمایت می کنند.
عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی گفت: طی سال های متمادی، صنعت لبنیات کنار مردم بوده و سرمایه اصلی این شرکت ها مصرف کنندگان هستند.
روز گذشته روابط عمومی شرکت میهن استفاده از کامیون های این شرکت برای جابه جایی نیروهای امنیتی را تکذیب کرد.