سرکشی از خانواده شهید وظیفه فراجا در اراک

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مادر شهید مختار حسین آبادی تجلیل کرد.

به مناسبت هفته فراجا معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن سرکشی ودیدار با خانواده شهید مختار حسین آبادی ، شهید وظیفه فراجا در اراک از مادر این شهید قدردانی کردند.

سرهنگ احمدرضا چگنی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این دیدار گفت: شهداء چراغ هدایت جامعه و خانواده آن‌ها بهترین الگوی صبر و پایداری هستند و شهادت بالاترین پاداش و اجر در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایران اسلامی، اقتدار، عزت و سربلندی خود در دنیا را مدیون خون شهداء می‌داند.

سرهنگ چگنی افزود: شهداء چراغ هدایت جامعه وخانواده معظم شهداء بهترین الگوی صبر، بردباری و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان با اهداء خون پاک فرزندان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

او در ادامه با اشاره به اینکه شهداء سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند عنوان کرد: وارثان اصلی این نظام، خانواده‌های شهدا هستند که همواره حضور آن‌ها در تمامی عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باعث دلگرمی مسئولان و خدمتگزاران است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی سرکشی مداوم و خدمت به خانواده شهداء را انجام وظیفه و افتخار دانست و بیان کرد: خدمت به خانواده و بازماندگان شهدا یک مسئولیت و تکلیف همگانی فراروی مردم و تمامی مسئولان وخدمتگزاران است.

شهید مختارحسین آبادی از شهدای وظیفه فراجا در سال ۱۳۶۱ در درگیری با عوامل ضد انقلاب درشهرستان دیواندره در استان کردستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.