احمد وحیدی گفت:نیرو‌های نظامی و انتظامی در راه ایجاد امنیت پایدار و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

احمد وحیدی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی کردستان در دیدار با فرمانده انتظامی استان سردار علی آزادی و جمعی از کارکنان ضمن تبریک هفته فراجا بیان داشت: این توفیق بسیار بزرگی است که پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت در سطح جامعه مشغول انجام وظیفه می‌باشد و همواره برای آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وحیدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری"مدظله العالی"در فرمایشات اخیر خود در توصیف قوم کُرد فرمودند: "یکی از پیشرفته‌ترین اقوام ایرانی و علاقه‌مند به میهن و اسلام نظام و هستند"بیان داشت: در اتفاقات اخیر تعدادی از گروهک‌های معاند که هیچ گونه جایگاهی در میان قوم کرد ندارند، سعی در ایجاد آشوب و ناامنی در استان کردستان را داشتند که با بصیرت و هوشیاری شهروندان و حضور به موقع نیرو‌های نظامی و انتظامی توطئه‌های شوم آنان خنثی شد.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان با این اقدامات کور نمی‌توانند خللی در اتحاد میان مردم ایجاد کنند، تصریح کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی در راه ایجاد امنیت پایدار و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

سردار وحیدی عملکرد انتظامی استان اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد مدیریت فرمانده انتظامی استان کردستان و همکاران وی در اغتشاشات اخیر بسیار مطلوب بود.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات روشنگری و جهاد تببین نقش مهمی در تأمین نظم و امنیت در جامعه دارد و با این ابزار می‌توان اقدامات معاندان نظام که سعی در ایجاد ناامنی در جامعه و ضربه زدن به امنیت عمومی مردم را دارند تبیین و آگاه سازی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.