مراسم یاد بود هفتمین روز شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهد لویی در منطقه نیروگاه قم برگزار شد.

مراسم یاد بود هفتمین روز شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهد لویی با حضور  مردم قدرشناس قم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه نیروگاه برگزار شد.

در این مراسم که همراه با روضه خوانی، مداحی و مدیحه سرایی اهل بیت علیهم السلام همراه بود، حاضران یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم سخنران این مراسم با اشاره به مقام شامخ شهدا گفت: شهید زاهد لویی جان خود را فدای انقلاب اسلامی کرد و دگرخواهی را به جای خودخواهی پیشه کرد.

او حفظ کیان انقلاب اسلامی و امنیت کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: شهدا با نثار خون خود در تاریخ ملت ما جاودانه شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از نقاط کشور افزود: دشمن با این فتنه‌ها به دنبال آسیب رساندن به کشور بود، اما با گذشت زمان مردم متوجه این فتنه شدند و با بصیرت خود فتنه دشمنان را نقش بر آب کردند.

او همچنین به مجاهدت و از خودگذشتگی نیرو‌های نظامی و انتظامی در برخورد با اغتشاشگران اشاره کرد و گفت: همه مردم در این مدت شاهد جانفشانی این نیرو‌ها بودند و قدردان ایثار آن‌ها خواهند بود.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه افزود: در این مدت برخی خواص عملکرد خوبی نداشتند و در همان آغاز ماجرا بدون دقت و بر اساس شتابزدگی مواضعی گرفتند که باعث تحریک عده‌ای جوان و زمینه سازی اغتشاشات بعدی شد.

او بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند این دسته از خواص بعد از آن که ابعاد قضیه آشکار شده و نقش دشمن در این مباحث عیان شده است باید کار خود را جبران و صریحاً اعلام کنند با آنچه اتفاق افتاده و با برنامه دشمن خارجی، مخالف هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار