استاندارفارس گفت: مهمترین و شایع‌ترین گله مردم، عدم ثبات بازار در یک منطقه است لذا مسئولیت کنترل بازار و مبازره با گران فروشی در ابتدا مستقیما برعهده اتحادیه‌ها و اصناف است.

 دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با اعضای جدید اتاق اصناف مرکز استان فارس، از کسبه بعنوان قشر محترم و اصیل یاد کرد و گفت: ریشه دار و خودساخته بودن، ویژگی‌های اصلی کسبه در کشور ماست؛ درنتیجه توقعات از آنان متفاوت است.

استاندار فارس برخورد درون صنفی با متخلفان احتمالی را منجر به حفظ آبروی اصناف و اتحادیه‌ها دانست و گفت: مکانیزمی تعریف و طراحی کنید تا برای مدتی با همکاری مسئولین نظارت کننده بر اصناف، بصورت آزمایشی و در بازه زمانی محدود، امور بازرسی‌ها به اتحادیه‌ها واگذار شود.

دکتر ایمانیه با تاکید براینکه باید در مقابل سودجویان ایستادگی کرد و تسلیم خواست آنان نشد، گفت: مهمترین و شایع‌ترین انتقاد مردم، عدم ثبات بازار در یک منطقه است؛ لذا مسئولیت کنترل بازار و مبازره با گران فروشی در ابتدا مستقیما برعهده اتحادیه‌ها و اصناف است.

او با اشاره بر اینکه سلامتی برای کل جامعه مهم است،  گفت: در مواردی که با سلامتی مردم مواجه هستیم، کار صرفا از مسیر متخصصین آن حوزه انجام می‌پذیرد.

نماینده عالی دولت در فارس از اعضا جدید اتاق اصناف خواست برای مبارزه با کالای قاچاق برنامه ارائه کنند، گفت: تولید و اشتغال، حمایت از کارگر ایرانی و سرمایه گذار، اصلی‌ترین معیار‌های مدنظر در شرایط فعلی می‌باشد.

او با تاکید بر لزوم همکاری همه جانبه اصناف و اتحادیه‌ها در حل مشکلات، گفت: اتحادیه‌ها مشکلات موجود را احصاء و پس ارائه راه حل، با زمان بندی مناسب در جهت حل آن‌ها اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار