رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: امسال ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات کمک آموزشی، گرمایشی و سرمایشی خرید و تحویل آموزش و پرورش استان‌ها داده شد.

مهرالله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر یک روزه به لرستان و بازید از تجهیزات کمک آموزشی این استان اظهار داشت: مجموعه نوسازی مدارس در بحث سیل خوشبختانه عبور خوبی داشت و میزان مشارکت خیرین در تکمیل پروژه‌ها قابل توجه بود.

او با بیان اینکه امسال ۲ هزار میلیارد تجهیزات کمک آموزشی، گرمایشی و سرمایشی خرید و تحویل آموزش و پرورش استان‌ها داده شد، که از این ارقام سهم لرستان ۷۳ میلیارد تومان بود افزود: با تخصیص این اعتبارات برای تأمین تجهیزات خوشبختانه بخشی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش برطرف شد.

 رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه تمرکز در بحث خرید تجهیزات هنرستانی بود، گفت: ازمجموع این اعتبارات حدود ۵۳۰ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی توزیع شد که سهم استان لرستان در تجهیزات هنرستانی ۳۰ میلیارد تومان است که امروز بخشی از این تجهیزات و در مهر ماه نیز بخش قابل توجهی ارسال شد.

رخشانی با اشاره به پروژه کانون ادب خرم آباد اظهار داشت: بابت این پروژه خوشبختانه طی یک نشست در سر جمع اعتبارات ۱۰ میلیارد اضافه شد.

او  با اشاره بر اینکه سرانه آموزشی در لرستان پایین نیست افزود: سرانه آموزشی لرستان نسبت به کشور دو دهم کمتر است.

۳۶۰ هزار دانش آموز لرستانی در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه این استان تحصیل می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار