معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی در فتنه جدیدی که به راه انداخته اند به دنبال از بین بردن بنیان خانواده و ایجاد شکاف بین دین و زندگی مردم هستند.

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان اوز گفت: در مقابل تمام این فتنه‌ها و دشمنی‌ها، ما به اراده الهی ایمان کامل داریم و معتقدیم که، چون دست یاری به سوی دین الهی دراز کرده ایم وعده خداوند مبنی بر یاری مومنان و ایمان آورندگان تحقق پیدا خواهد کرد و بر اساس همین باور نیز در مقابل همه این فتنه‌ها مقاومت خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: قطعا ملت ایران باز هم در مقابل این فتنه سرافراز بیرون خواهد آمد و خواهیم دید و خواهیم شنید که دلایل شکست توطئه گران درس عبرتی برای آیندگان آن‌ها خواهد شد.

او، با اشاره به همدلی و وحدت تمام ادیان الهی در جمهوری اسلامی برای رسیدن به سعادت اخروی بیان کرد: یکی از دلایل مقاومت نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی است همین ندا و شعار وحدتی است که به گوش جهان رسانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هفته وحدت که مراسمات آن در تمام نقاط استان در حال برگزاری است باید برای همه ما ایام جشن و سرور باشد.

محبی پور  گفت: در شرایطی که بدخواهان اسلام، میهن و مردم به دنبال عصبانی و ناامید کردن مردم هستند، هر کس در مسیر ایجاد امید و نشاط در مردم گام بردارد قطعا کار بزرگی انجام داده است.

او گفت: کشور ایران و جمهوری اسلامی به رغم تمام توطئه ها، با وحدت و یکپارچگی اجازه دخالت به هیچ بیگانه‌ای را نخواهد داد و ملت سرفراز ایران با همکاری یکدیگر همانند سال‌ها و دهه‌های گذشته حتی در دوران قبل از انقلاب که در مقابل توطئه‌های کشف حجاب و به فساد کشاندن مردم با توسعه مراکز فساد و فحشا برنامه ریزی شده بود مقاومت کردند، ایستادگی خواهند کرد.

محبی‌پور گفت: امروز که اراده حاکمیت و خواست مردم و علما و بزرگان دین بر داشتن دین در جامعه هست، هر کس که برای خاموش کردن چراغ اسلام حرکتی انجام دهد قطعا به نابودی کشیده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.