مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از نیم بها شدن قیمت بلیت سینما‌های استان به مناسبت هفته وحدت و هفته مهر سینما خبر داد.

محمد جواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به تصمیم شورای راهبری اکران در خصوص نیم بها شدن بلیت سینما‌های کشور به مناسبت هفته وحدت و هفته مهر سینما گفت : در همین راستا بلیت سینما‌های کرمانشاه هم از امروز (۲۰ مهر) به مدت دو هفته بصورت نیم بها خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس بلیت سینما "آزادی" و "پاز" که ۳۵ هزار تومان است ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و بلیت دو سینمای فرهنگ و بیستون که ۲۵ هزار تومان است به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها تا حدی موجب استقبال مردم از سینما می‌شود، گفت: خوشبختانه امسال سال پررونقی برای سینما‌های استان بوده و امیدواریم با همین شرایط تا پایان سال ادامه پیدا کند.

کنجوری گفت: طی شش ماهه ابتدای سال سینما‌های استان حدود دو میلیارد تومان فروش داشته و ۲۵۰ هزار نفر از فیلم‌های اکران شده دیدن کرده اند.

وی افزود: در این میان سهم سینما "آزادی" حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که رقم فروش خوبی محسوب می‌شود.

کنجوری گفت: در حال حاضر کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت چهار سینما دارد و این سینما‌ها در مجموع بیش از هزار نفر ظرفیت دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.