مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با تاکید بر توسعه‌ی متوازن سازمان در همه‌ی ابعاد، خانواده‌ی متعالی را توسعه دهنده یک سازمان موفق دانست.

محمدرضا کریمی گفت: به معنای واقعی همه‌ی ما کارکنان شاغل در شرکت - یک خانواده بزرگ هستیم و بسیار بیشتر از آن‌که در کنار خانه باشیم، بهترین روز‌ها و سال‌های عمر را درکنار یکدیگر در مجتمع سپری کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند می گوید: آنچه هلدینگ بر شرکت‌ها تکلیف کرده است را انجام داده‌ایم و خواهیم داد، و مضاف بر آن بر اساس شرایط سازمان تصمیم گیری‌هایی خواهیم داشت تا با رعایت قوانین و مقررات به تعالی خانواده‌ها و رفع مشکلات در ابعاد مختلف بیش از پیش بپردازیم.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت فعال شدن بانوان در عرصه‌های گوناگون مجتمع و رفع موانع پیش رو، موفقیت‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و.. را در دسترس خواند و گفت: نماینده بانوان را دارای جایگاه ویژه می‌دانیم و باید بانوان در انتخاب نماینده دقت کافی داشته باشند تا با مطالبه‌گری در چارچوب قانون، موانع فعالیت‌های بانوان را رفع و مسیر پیشرفت آنان را هموار کند.

به گفته کریمی توانمندی افراد است که جایگاه و مسیر پیشرفت آنان را مشخص می‌کند و نوع قرارداد در پیشرفت افراد در سازمان تاثیری نخواهد داشت.»
 یکدیگر خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار