قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۳ هزار و ۴۱ سالمند تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

سید مهدی هاشمی با تأکید بر اهمیت تأمین آسایش و رفاه سالمندان نیازمند بیان کرد: سالمندان علاوه‌بر کمک‌های معیشتی نیازمند خدمات درمانی و حمایتی نیز هستند.

وی افزود: تأمین لوازم ضروری زندگی، پرداخت اجاره و ودیعه مسکن، کمک به احداث و تعمیر مسکن سالمندان، کمک به پرداخت هزینه‌های درمانی و کمک به تأمین تجهیزات درمانی بیماران سالمند از جمله خدمات حمایتی این نهاد در راستای حمایت از سالمندان است.


بیشتر بخوانید


قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به برگزاری اردو‌های زیارتی و تفریحی برای سالمندان اضافه کرد: بازدید و دلجویی از سالمندان، توزیع بسته‌های سلامت و برگزاری جشن در مناسبت‌های مختلف از دیگر خدمات این نهاد است.

لازم به ذکر است، شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی برای جمع‌آوری کمک‌های خیران در نظر گرفته شده است. همچنین ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار