علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سازمان‌های مردم نهاد در زمینه فرهنگسازی برای جوانی جمعیت بیش از پیش فعال شوند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان گفت: در اعتقادات دینی و اسلامی تاکید بسیاری بر تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت انجام شده و دولت سیزدهم جایگاه ویژه‌ای برای خانواده و تحکیم بنیان آن قائل است.

امروز جلسه جوانی جمعیت و خانواده استان برگزار شد.

او گفت: از دلایل تاکیدات مقام معظم رهبری در این چند دهه بر حساسیت نسبت به مباحث تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی و توجه دادن مسئولان به این امر مهم، این است که نوک پیکان حملات شمنان به سمت خانواده بوده است.

استاندار همدان می‌گوید: اجرای قانون و پیاده‌سازی آن در حوزه خانواده و جوانی جمعیت ازسوی دستگاه‌های متولی، امری ضروری است جمعیت مفید، تحصیل‌کرده و کارآمد، عنصر اساسی قدرت یک کشور در حوزه‌های مختلف محسوب می‌شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: یکی از اقداماتی که می‌تواند در حوزه تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت موثر باشد، استفاده از ظرفیت نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی است و دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش، می‌توانند نقش موثری در ترویج جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده داشته باشند.

به گفته او؛ از اقداماتی که دولت سیزدهم در جهت تقویت خانواده و فراهم کردن زمینه ازدواج انجام داده، در دستور کار قرار دادن ساخت ۴ میلیون مسکن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار