رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: موزه دفاع مقدس باید وارد فضای مجازی شود و یک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مجازی داشته باشیم

سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ،گفت: موزه دفاع مقدس باید وارد فضای مجازی شود و یک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مجازی داشته باشیم تا ارزش‌های دفاع مقدس را به همگان نشان دهیم.

او با اشاره به اینکه مازندران در حوزه برگزاری یادواره‌ها در کشور اول است، افزود: بزرگ‌ترین پارک موزه کشور با ۶۰ هکتار مساحت در مرکز مازندران درحال ساخت است، این پروژه یکی از عظیم‌ترین فعالیت‌ها در زمینه نشر دفاع مقدس است.

سردار کارگر با تاکید بر اتمام هرچهه زودتر این پروژه، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این راه مازندران را تنها نخواهد گذاشت و حمایت‌های مادی و معنوی خود را دریغ نمی‌کند.

او با بیان اینکه جوانان درباره انقلاب و دفاع مقدس چیزی ندیدند و چیزی نمی‌دانند، افزود: شرایط امروز حکم جهاد را برای ما دارد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین یعنی تا پای جان باید رفت تا برای جوانان انقلاب و دفاع مقدس را تبیین کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.