تیم تنیس روی میز کردستان در پایان رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور بر سکوی سوم ایستاد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس روی میز سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر پسر کشور به میزبانی خانه تنیس روی میز استان اصفهان برگزار شد.

حامد جولایی افزود: در این رقابت‌ها که با حضور ۳۱ استان کشور در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل برگزار شد، استان تهران با قهرمانی در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل هت تریک قهرمانی کرد.

او ادامه داد: در پایان مسابقات بخش تیمی، استان تهران به مقام قهرمانی دست یافت و استان اصفهان نائب قهرمان مسابقات شد و همچنین تیم‌های کردستان و مازندران به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: در بخش انفرادی، بنیامین فرجی از تهران با پیروزی ۳ بر صفر مقابل یاسین اصفهانی از قزوین قهرمان شد و پارسا معصومی از قم و سامران کریمی از کردستان به مقام سوم مشترک بخش انفرادی دست یافتند.

همچنین در بخش دو نفره نیز، تیم استان تهران متشکل از بنیامین فرجی و محمدرضا نشاطی با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم دو نفره استان فارس متشکل از مهدی عسگری زاده و احسان شریعتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. رامین شاه علی و عرفان یزدان بخش از فارس و رضا شریعتی و یونس رحیمی از گلستان نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.