مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از اجرای برنامه‌های فرهنگی و کاروان‌های شادی در مناطق کم برخوردار اهواز خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: به مناسبت هفته کودک کاروان شادی کانون پرورش فکری با حضور در مناطق کم برخوردار استان و کلانشهر اهواز اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی در این مناطق کرد.

وحید کیانی می گوید: اجرای نمایش و قصه گویی توسط کاروان‌های سیار در مناطق کم برخوردار و اجرای برنامه‌های شادی بخش برای کودکان انجام شد و باشروع هفته کودک طبق روال هرسال جشنواره قصه گویی از هفته آینده در استان و اهواز برگزار می‌شود.

به گفته او خوزستان میزبان جشنواره منطقه‌ای قصه گویی است و در این جشنواره، قصه گویان برتر خوزستان معرفی می‌شوند ضمن اینکه این رویداد می‌تواندحرکت فرهنگی بزرگی در استان ایجاد کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان می‌گوید: کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودک استان در تمام طول روز‌های "هفته کودک" به روستا‌های عشایری و مرزی سفر کرده و به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و نمایشی پرداخت.

او گفت: با هماهنگی مسئولان این بیمارستان برنامه‌های متنوع و شادی برای کودکان بستری در این بیمارستان برگزار شد.

اجرای چنین برنامه‌هایی تاثیر بسیار خوبی در روحیه کودکان داشته و علاوه بر شادمانی و شادابی در بهبود بیماری آن‌ها موثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.