حجت الاسلام افشارمنش گفت: راهبرد ایجاد اغتشاش و فتنه در کشور از حربه‌های همیشگی دشمنان است، اما هر بار نقشه آن‌ها با حضور مردم نقش برآب می‌شود.

حجت الاسلام افشارمنش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و تبریک میلاد رسول خدا (ص) و امام صادق (ع) به تشریح سیره عبادی و عملی زندگی پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) پرداخت و گفت: نماز در سیره اهل بیت (ع) جایگاه خاصی داشت و این بزرگواران با منکرات برخورد می‌کردند و  اهل بخشیدن از اشتباهات دیگران بودند. 

 او افزود: مهم ترین بخش زندگی امام صادق(ع) جهاد علمی و مبارزه علمی با دشمنان بود و ایشان تفکرات شیعه را نهادینه و شاگردان زیادی مانند هشام بن الحکم را تربیت کردند. 

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: خداوند متعال مدح کننده رسول گرامی اسلام (ص) است و نام پیامبر (ص) را در کنار نام خود می‌آورد که این موضوع نشان از شأن و جایگاه والای رسول خدا(ص) دارد. 

او تصریح کرد: تلاوت و انس با قرآن، مدارای با مردم، توکل بر خداوند متعال، صبر در مقابل ناملایمات، اخلاق نیکو و دلسوزی برای مومنان از راز‌های موفقیت رسول خدا (ص) بود. 

حجت الاسلام افشارمنش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: راهبرد ایجاد اغتشاش و فتنه در کشور از حربه‌های همیشگی دشمنان در طول سال‌های بعد از انقلاب بوده و هست؛ اما هر بار نقشه آن‌ها با حضور مردم نقش برآب می‌شود. 

 او با اشاره به اینکه دوران نوجوانی اوج هیجانات و احساسات است، افزود: تخریب و تغییر افکار جوانان از اهداف دشمنان علیه جمهوری اسلامی است که باید نسل جوان و نوجوان را با شیوه‌های نوین و  با معارف اسلامی آشنا کرد. 

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: خانه و مدرسه باید با هم ارتباط زیادی داشته باشند و انجمن اولیا و مربیان باید با جدیت به وظایف خود عمل کنند. 

او در بخش دیگری از سخنان خود به گلایه مردم از صف‌های طولانی بنزین در شهرستان رودبار جنوب پرداخت و از مسئولان امر خواست برای حل این مشکل تدبیری بیندیشند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار