خطیب موقت جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه بیکاری جوانان مهمترین معضل برای خانواده‌هاست، گفت: مسئولان اولویت کاری خود را رفع بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان قرار دهند.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: ایجاد زمینه اشتغال به ویژه در بخش اشتغال در واحد‌های کوچک و خانگی مورد تاکید مسئولان باشد.

خطیب موقت شهرکرد افزود: ملت ایران، بار‌ها نجابت، صلابت و بزرگی خود را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اثبان کرده‌اند و در برابر فتنه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


فاطمی با اشاره به توطئه‌های دشمن اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی هرگز دست از تلاش برنمی‌دارند و برای تحقق اهداف شوم خود به دنبال افرادی هستند تا نقشه‌های آنان را اجرا کنند و فرزندان و نسل جوان کشورمان باید هوشیار باشند و فریب دشمنان را نخورند.

وی ادامه داد: در دین مبین و مقدس اسلام سفارش بسیاری شده که مردم از بیکاری دور باشند در حال حاضر نیز با وجود زحمات مسئولان، اما امیدواریم همچنان با تلاش مضاعف حل معضل بیکاری جوانان را در اولویت قرار دهند.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهارداشت: برخورد مطابق با شرع و قانون با تبهکاران، اختلاس‌گران و خیانتکاران ضروری است و ایران کشوری است که دارای منابع خدادادی است و اگر اختلاس، رانت‌خواری و سواستفاده کنندگان از بیت‌المال در کشور وجود داشته باشند تمامی ثروت‌های این کشور هدر خواهد رفت و حل مشکلات امکان‌پذیر نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار