نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان باتأکیدبرهراس دشمنان از وحدت و انسجام ملت ایران، گفت:دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: با اینکه ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، ولی دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته و در محاسباتش خطا می‌کند.

 او افزود: در این شرایط همه باید حواسمان جمع باشد و همه باهم پشت رهبر معظم انقلاب، توطئه‌های آمریکا، سعودی، اسراییل و ایادی آن‌ها را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: امت حزب الله این هفته هشیارتر از هفته قبل عمل کردند و این حضور با بصیرت جای تشکر دارد.

او به تجمع بانوان فاطمی زنجان در روز چهارشنبه این هفته اشاره کرد و گفت: بانوان زنجان در دوران مبارزات علیه رژیم طاغوت نیز نخستین تظاهرات زنان را برگزار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) پیرامون پیامد‌های گرانی و گرانفروشی، ادامه داد: گرانی، اخلاق و امانتداری را از بین می‌برد و باعث ناراحتی و دلخوری و زجر می‌شود.

امام جمعه زنجان به اهمیت امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: در سایه امنیت و آرامش است که اقتصاد و جامعه رشد پیدا می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم پیروی و عمل به سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) تأکید کرد و گفت: باید خود را به اخلاق حسنه که ویژگی برجسته حضرت پیامبر بود، متخلق کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی همچنین به کاهش بارندگی‌ها اشاره کرد و افزود: باید در دعاهایمان بخواهبم تا باران رحمتش را نازل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.