امام جمعه هشترود از راکد ماندن کار‌های ساختمانی مجتمع فرهنگی و هنری هشترود انتقاد کرد و خواستار تکمیل و تجهیز این مجتمع شد.

حجت الاسلام جعفریان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هشترود خواستار اجرای جدی مصوبات شورای فرهنگ عمومی از طرف اعضای این شورا به عنوان سند بالادستی در شهرستان هشترود شد.

امام جمعه هشترود گفت: برنامه ریزی برای قشر کودک و نوجوان باید یکی از دغدغه‌های اعضای شورای فرهنگ عمومی باشد.

وی تصریح نمود: باید تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی در این زمینه با تمام امکانات خود به میدان بیایند و با برنامه ریزی‌های دقیق و حساب شده برای آینده سازان  کشور گام‌های خوبی بردارند.

وی  افزود: مهمترین هدف تشکیل شورای فرهنگ عمومی نظارت بر فضای فرهنگی کشور، هدایت فضای فرهنگ عمومی کشور و انجام اقدامات به‌موقع برای ارتقا و تقویت فضا و بهبود فضای فرهنگ عمومی در کشور است.

حجت الاسلام جعفریان تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی از جمله نهاد‌های مهم و موثری است که وظیفه سیاستگذاری، هدایت و نظارت بر فرهنگ عمومی جامعه را بر عهده دارد و مانند اتاق فکر همگانی است که با حضور اندیشمندان، صاحبنظران و مسئولین فرهنگی در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه عمل می کند.

وی از راکد ماندن کار‌های ساختمانی مجتمع فرهنگی و هنری هشترود انتقاد کرد و خواستار تکمیل و تجهیز این مجتمع شد.

وی گفت: شهرستان هشترود با قدمت چندین ساله متاسفانه فاقد مجتمع فرهنگی و هنری است که هنرمندان را با مشکل روبرو کرده است که در صورت تکمیل و تجهیز آن قسمتی از دغدغه های هنرمندان حل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.