رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هم اکنون مشهد و ۱۹ شهرستان خراسان رضوی، در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته‌اند.

محمد پهلوان کاشی رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام وزارتخانه هم اینک شهر‌های مشهد، تایباد، بینالود، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، گلبهار، خواف، داورزن، درگز، رشتخوار، زاوه، خوشاب، سرخس، صالح آباد، فیروزه، قوچان، مه ولات، نیشابور و زبرخان در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

او با بیان اینکه دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی هستند، افزود: هیچ یک از شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز و حتی نارنجی کرونایی قرار ندارد.

بستری ۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی را همچنان رو به کاهش دانست و ادامه داد: در شبانه روز گذشته، ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی بستری شده اند و شمار کل بستری شدگان مبتلا به کرونا به ۶۷ بیمار رسیده است.

پهلوان بیان کرد: هم اکنون ۱۶ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

او تصریح کرد: در شبانه روز گذشته هیچ موردی از فوت ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ثبت و گزارش نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.