مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی، زمینه اشتغال ایثارگران به‌ویژه دارای مدرک زیردیپلم در این شهرک‌ها فراهم شود.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بیکاری یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه ایثارگران است گفت: مسئولان بنیاد راهکار‌های مختلفی جهت رفع این مشکل دارند که از جمله آن‌ها جذب ۲۵ درصد استخدامی این قشر معظم جامعه در دستگاه‌های اجرایی است.

اسمعیلی افزود: با توجه به کوچک‌سازی دولت و کاهش جذب نیرو‌ها در دستگاه‌های اجرایی نمی‌توان همه ایثارگران بیکار را در نهاد‌های دولتی استخدام کرد، بنابراین ایجاد اشتغال برای آن‌ها در شرکت‌های خصوصی و همچنین سوق دادن این قشر معظم به سمت کارآفرینی از دیگر راهکار‌های مسئولان بنیاد است.

محمد رسول احمدی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خرمدشت نیز در این دیدار گفت: کار کردن برای ایثارگران بزرگترین افتخار است و تلاش خواهیم کرد تا زمینه اشتغال ایثارگران در شهرک‌های صنعتی فراهم شود.

احمدی پیشنهاد کرد: مدیرکل بنیاد استان قزوین بازدیدی از شرکت‌هایی که صاحبان آن‌ها ایثارگر هستند داشته باشد تا ضمن در جریان گرفتن مشکلات، به عنوان کارآفرین از آن‌ها حمایت کند.

وی افزود: همچنین در این بازدید می‌توان با صاحبان ایثارگر شهرک‌های صنعتی در جذب نیرو‌های ایثارگر زیر دیپلم تبادل نظر کرد تا از این نیرو‌ها استفاده کنند.

در ادامه در خصوص راهکار‌های جذب نیرو در شهرک‌های صنعتی و همچنین حمایت از کارآفرینان ایثارگر با یکدیگر تبادل نظر شد.

استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۰۲ جانباز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار