مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت : از ۹۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی نقشه کاداستر یا حدنگاری و اطلاعات توصیفی ۲۲۰ هزار هکتار از اراضی استان برای صدور سند به اداره کل ثبت اسناد استان تحویل داده شده است.

جلال کریمی مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت : کاداستر اراضی یک طرح بسیار خوب و مفید برای کشاورزان است، چون سال‌ها‌ست که اسناد کشاورزان در بحث اراضی مشکل دارد و با کاداسترمشکلات دیرینه کشاورزان در خصوص اسناد کشاورزی وضعیت اراضی روشن می‌کند می‌شود.

وی ادامه داد: از ۹۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی نقشه کاداستر یا حدنگاری و اطلاعات توصیفی ۲۲۰ هزار هکتار از اراضی استان برای صدور سند به اداره کل ثبت اسناد استان تحویل داده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: کشاورزان برای سند کاداستر به مدیریت جهاد کشاوری شهرستان مراجعه کنند تا از مزایای خوب برخورد شوند، بهره‌مندی از مزایای طرح کاداستر با در دست داشتن مدارک اسناد کشاورزی و سایر مدارک لازم به مدیریت جهاد کشاوری اجرا خواهد شد.

وی از کشاورزان خواست با مراجعه به دفاتر بیمه محصولات کشاورزی، محصواتن خود را بیمه کنند و افزود: در استان کرمانشاه ۱۰۲ هزار نفر زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر استان هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.