سردار باقری:

ایران پس از جنگ روسیه و اوکراین تبدیل به یک ابر قدرت خواهد شد

جانشین سپاه حضرت ولیعصر خوزستان گفت: پیش بینی دشمنان این است که ایران پس از جنگ روسیه و اوکراین تبدیل به یک ابر قدرت خواهد شد.

سردار باقری گفت: فیک نیوز این روز‌ها بیشترین است، یعنی اکثرا دروغ و فقط نزدیک به اخبار درست هستند و از همین رو راست یا دروغ بودن آن مشخص نیست.

او ادامه داد: در فناوری اطلاعات می‌گویند تا زمانی که راست‌پاشنه کفشش را بالا بکشد دروغ کار خود را کرده است.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر خوزستان می‌گوید: میزان اثرگذاری اخبار دروغ بسیار موثرتر و قدرت نفوذ آن در یک مجموعه بیشتر است و اخبار دروغ ۷۰ درصد بیشتر از اخبار واقعی در یک مجموعه نفوذ می‌کند.

سردار باقری گفت: یکی از اخباری که بیشترین اثرگذاری را دارد، اخبار سیاسی است علی رغم آنکه اخبار دروغ در حوزه‌های اقتصادی و ورزشی بسیار کمتر اثر دارد.

او ادامه داد: امروز ۴۳ سال از نظام می‌گذرد. دشمن در در همه حوزه‌ها اعم از کودتا ها، همکاری در جنگ علیه ایران و جنگ‌های نیابتی که در محور مقاومت ایجاد شد،  شکست خورده و حالا رویکرد خود را در قبال جمهوری اسلامی  عوض کرده و فهمیده در حوزه سخت توان مقابله ندارد.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر خوزستان گفت:  رویکرد امروز دشمن جنگ و درگیری نرم شده که هزینه آن کمتر و اثر گذاری بر زیر مجموعه طولانی‌تر است که این حربه را در پیش گرفته است.

سردار باقری می‌گوید: امروز دشمن کتابی با عنوان جنگ لایک‌ها با فضای مجازی نوشته  و می‌گوید آنچه از طریق جنگ سخت نمی‌توان انجام داد با فضای مجازی از طریق نرم می‌توان انجام داد.

او ادامه داد: دشمن در سال ۱۴۰۱ آنچه در دستور کار قرار داده ناامن سازی در کشور ایران است و  نمی‌تواند ایران قوی و قدرتمند را ببیند.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر خوزستان گفت:  ۷۴ سال پیش رییس جمهور وقت آمریکا گفت که مهم‌ترین نقطه جهان ایران است و اگر ایران و شوروی به یکدیگر نزدیک شوند، غرب امنیت نخواهد داشت و امروز نیز دوباره همین را می گویند.

سردار باقری  ادامه داد: احساس امنیت باید دوباره به کشور بازگردد، زیرا از ابتدا در این اتفاقات سعی شد با بریدن گردن پلیس و وارد کردن ضربات چاقو به مردم، کشور را ناامن کنند.

او گفت: دشمنان اسلام قصد دارند کشور را تجزیه کنند و بعد همان کشور‌ها را به جان یکدیگر بیندازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.