در مهرماه امسال تاکنون بیش از ۱۴ هزار بسته فرهنگی ویژه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر اینکه حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، عرصه شکوفایی علمی را برای آن‌ها تسهیل می‌کند، اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، برای کاهش دغدغه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت با مساعدت خیران نیک اندیش، ۱۴ هزار و ۴۲۴ بسته لوازم التحریر تهیه و بین آنان توزیع شد.

آرش محمدحسینیان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای بهره مندی همه دانش آموزان تحت حمایت از بسته‌های فرهنگی، ادامه داد: تاکنون برای تهیه این بسته‌ها اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان با هم افزایی خیران تامین و به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اهدا شده است.

او با بیان اینکه اقلام بسته‌های فرهنگی متنوع و شامل ۱۲ تا ۱۴ قلم لوازم التحریر بوده است، افزود: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد و مدادرنگی، پاکن و تراش، ست‌های ریاضی، ماژیک و جامدادی و ... می‌باشد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان ، گفت: رویکرد اصلی این نهاد توانمندسازی نیازمندان است و بر این اساس تلاش می‌کند تا با ایجاد روحیه امید و خودباوری، زمینه ارتقای علمی و خودکفایی آنان را در بخش‌های مختلف فراهم آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.