درپی اعلام گلایه‌مندی شهروندی از تأمین نامناسب آب شرب در روستایشان، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به منطقه رفت تا موضوع را پیگیری کند.

حسن ایراندوست رییس شورای اسلامی روستای میتگان در اینباره گفت: سال ۸۸ در مرحله اول، برای ایجاد ۱۲۱ اشتراک آب شرب، از مردم مبلغی اخذ شده، ولی تا به امروز ساکنین از داشتن آب شرب بهداشتی محروم هستند.
وی ضمن تشکر از مسولین که اقداماتی در چند مدت پیش برای ساخت منبع آب انجام دادند، گفت: متاسفانه کار تکمیل این منبع نیز متوقف و تعطیل شده است.

عبدالوهاب کمالزهی یکی از ساکنین این روستا هم گفت: علاوه بر اقدامات انجام شده، برای قالب بندی چاهی هم که قرار بوده به روستا آبرسانی کند، ۳ تا ۴ قالب گذاشته شد و کار تعطیل شد.

اسحاق رحیمی بخشدار مینان درباره تعطیلی پروژه‌های آبرسانی گفت: برای ساخت منبع، پیمانکار میلگرد مورد نیاز را آورده و باتوجه به اینکه در حال حاضر در روستایی دیگر مشغول بکار است، بزودی برای ساخت مخزن اقدام خواهد کرد.

فرماندار سرباز در حالی از تامین همه‌ی اعتبارات این طرح خبر می‌دهد که پیمانکار طرح، از مشکل پرداخت اعتبارات می‌گوید.
احسان نژاد در این باره گفت: مشکل پرداخت اعتبار داریم و صورت وضعیت‌های تحویلی در حال حاضر ۶ میلیارد تومان است که اگر پرداخت شود، از فردا شروع بکار خواهیم کرد.

روستای میتگان از توابع بخش مینان شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان است که بر اساس سرشماری سال ۹۵ این روستا دارای ۲۹۸ خانوار و با جمعیتی بالغ بر هزار و ۱۳۷ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار