عضو شورای شهر اهواز گفت: با همکاری دولت سیزدهم تعداد دویست دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز خواهد شد.

احمد سراج گفت: انتظار است این ۲۰۰ دستگاه اتوبوس هر چه سریعتر وارد کلانشهر اهواز شود چرا که اهواز در حوزه حمل و نقل عمومی فقیر است و سال‌ها نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی در این کلانشهر توجه نشده است.

او می‌گوید: ناوگان تاکسیرانی اهواز با تقویت تعداد تاکسی‌های درون شهری به صورت جدی از طریق دولت پیگیری شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: وضعیت قطار شهری اهواز نیز به صورت جدی توسط شهرداری در حال پیگیری است که امیدواریم با تحقق این پیگیری‌ها شاهد تحول در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به آغاز طرح نهضت آسفالت معابر در اهواز گفت: شهرداری اهواز باید پیش از آغاز فصل بارندگی، طرح نهضت آسفالت معابر اهواز را به صورت جدی پیگیری و اجرایی کند.

سراج با اشاره به ضرورت مناسب سازی پارک بانوان اهواز ادامه داد: زمین‌های ورزشی روباز در اهواز سال‌ها است مورد بی توجهی قرار گرفته اند که منجر به نابودی و خسارت به ۷۲ زمین ورزشی شده است که با هدف گذاری انجام شده تا پایان امسال باید حداقل ۷۰ زمین روباز ورزشی با بهره برداری مناسب در اختیار جوانان اهواز قرار گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر ضرورت نهایی شدن نقشه تفصیلی شهر اهواز به منظور جلوگیری از زمین خواری در این کلانشهر گفت: نقشه تفصیلی شهر اهواز با هماهنگی مسکن و شهرسازی باید هر چه سریعتر نهایی شود چرا که تا این نقشه تفصیلی نهایی نشود، همچنان باید شاهد زمین خواری در اهواز بود.

سراج ادامه داد: در خواست داریم مسئولان شرکت آب و فاضلاب اهواز هر چه سریعتر نسبت به آسفالت نوار‌های حفاری آب و فاضلاب در این شهر اقدام فوری و جدی انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اهواز به دلیل بی توجهی به مسائل روشنایی به شهری مرده و تاریک تبدیل شده است.

او می‌گوید: مدیران برق منطقه‌ای اهواز باید نسبت به اصلاح روشنایی معابر و تعمیر چراغ‌های سوخته اقدام کنند ضمن اینکه به دلیل مشکلات زیاد اهواز در این زمینه ورود وزارت نیرو به این موضوع ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.