تدوین طرح عملیاتی کاهش معضلات مرتبط با مواد مخدر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح عملیاتی کاهش معضلات مرتبط با مواد مخدر در استان تهیه و تدوین شود.

محسن حسین‌میرزایی در کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: برای تهیه، تدوین و اجرای طرح عملیاتی کاهش معضلات و مشکلات مرتبط با مواد مخدر در استان از ظرفیت تمامی مسئولان، فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها)، ذی‌نفوذان، معتمدان، بزرگان، صاحب‌نظران و کارشناسان بهره‌گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تمامی فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حوزه مبارزه با مواد مخدر باید تأثیرگذار باشد تا این مسئله گسترش پیدا نکند.


بیشتر بخوانید


وی، ترویج فرهنگ غنی دینی در جامعه را ضروری اعلام کرد و گفت: مصرف موادمخدر و ناهنجاری اجتماعی بین خانواده‌های متدین کم‌رنگ‌تر است که در این راستا بایستی آموزه‌های دینی در جامعه عمق‌بخشی شود.

حسین‌میرزایی با اشاره به نقش مؤثر آموزش و پرورش در دست‌یابی به اهداف مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: در مدارس آموزش‌های لازم در خصوص تبعات مصرف موادمخدر به دانش‌آموزان داده شود و نیروی انتظامی هم در این حوزه ورود کند.

وی تأکید کرد: اعتبارات حوزه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر برای اقدامات و فعالیت‌های تأثیرگذار هزینه شود.

حسین‌میرزایی اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های حوزه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر می‌تواند از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی انجام شود تا بازخورد مثبت در جامعه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار